Service design po polsku

Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor: Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301213183
Numer wydania: Wydanie 2
Data premiery: 26.08.2020
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność ... Zobacz cały opis

Service design po polsku, Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel

Książka ta pomoże Ci:

  • przygotować lepsze i unikatowe usługi,
  • uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
  • poprawić rentowność i stabilność biznesu,
  • oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Marcin Chłodnicki
Andrzej Karel
Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: dyrektywa@pwn.pl

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: