Autor: | Mazurek Grzegorz |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod: | 15516700100KS |
ISBN: | 9788301211615 |
Numer wydania: | 1 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Ilość stron: | 304 |
Transformacja cyfrowa
Transformacja cyfrowa, Mazurek Grzegorz
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
Polska
Kontakt
E-mail: dyrektywa@pwn.pl
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Data premiery: 26.07.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 592

Data premiery: 24.10.2023
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 240

Format: 15.0x21.0cm
Ilość stron: 266

Data premiery: 30.08.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 240

Data premiery: 20.11.2019
Format: 145 mm x 205 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258

Data premiery: 23.02.2018
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 396

Data premiery: 01.09.2023
Format: 200 mm x 250 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 384
