Psychologia konsumenta

Autor: Katarzyna Stasiuk,Dominika Maison
Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301194864
Numer wydania: 1
Data premiery: 2021-02-11
Format: 235mm x 165mm
Ilość stron: 458

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem
... Zobacz cały opis

Psychologia konsumenta , Katarzyna Stasiuk,Dominika Maison


Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:

- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),

- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,

- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Katarzyna Stasiuk,Dominika Maison
Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: dyrektywa@pwn.pl

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: