Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Autor: Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr
Wydawnictwo: Cedewu
Kod: 18226602077KS
ISBN: 9788381024402
Numer wydania: 3
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 190
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. ... Zobacz cały opis
Powiadom

Zarządzanie jakością w usługach publicznych, Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr

Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych. • Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych). • Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government). • Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value). • Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością. • Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.

Opolski Krzysztof
Modzelewski Piotr
Producent / Podmiot odpowiedzalny

CeDeWu Sp. z o.o.

Żurawia 47/49 lok. 307
00-680 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: hurt@cedewu.pl

Telefon: 22 396 15 00

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: