Autor: | Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod: | 95904100100KS |
ISBN: | 9788301204563 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Ilość stron: | 182 |
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów, Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów. Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
Polska
Kontakt
E-mail: dyrektywa@pwn.pl
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.