Potęga eksperymentowania. Podejmowanie decyzji w świecie, którym rządzą dane

Wydawnictwo: Ican Institute
Kod: TO3194
ISBN: 9788396650665
Data premiery: 2023
Oprawa: twarda
Ilość stron: 224
Czas na eksperyment! Zainspiruj się doświadczeniami największych firm i zacznij śmiało eksperymentować w biznesie – ... Zobacz cały opis

Potęga eksperymentowania. Podejmowanie decyzji w świecie, którym rządzą dane

Czas na eksperyment! Zainspiruj się doświadczeniami największych firm i zacznij śmiało eksperymentować w biznesie – z sukcesami!

Dlaczego warto eksperymentować w biznesie? Chociażby dlatego, żeby podobnie jak eBay nie tracić 50 milionów dolarów rocznie na zbędne działania. Eksperyment amerykańskiego giganta z reklamami w Google pokazał, że jego strategia reklamowa była okropnym marnotrawstwem pieniędzy, opartym na błędnych założeniach. Testy pozwoliłby eBay’owi zdiagnozować błąd w ich podejściu i opracować nowe, efektywniejsze rozwiązanie.

Książka „Potęga eksperymentowania” dostarczy Ci opracowanych naukowo wskazówek, jak mądrze eksperymentować. „W trakcie lektury tej książki czytelnik bliżej zapozna się z rodzajami eksperymentów przeprowadzanych przez firmy i rządy – oraz podejmowanymi na ich podstawie decyzjami. W całej książce będziemy też przedstawiać wnioski, jakie można wysnuć z eksperymentów, oraz podpowiemy, gdzie i kiedy są one najbardziej użyteczne” – piszą we wstępie Michael Luca i Max H. Bazerman, autorzy książki.

Na przykładzie firm takich, jak Alibaba, Uber, eBay, Airbnb i StubHub autorzy pokazują, jak przeprowadzać eksperymenty i wyciągać z nich wnioski, by lepiej zrozumieć zachowania klientów i przewidzieć, jak nowe pomysły oraz zmiany w produktach i usługach wpłyną na użytkowników. Udowadniają także, jak testy prowadzone z udziałem organizacji i wewnątrz nich pomagają uzyskać nowe spojrzenie na biznes, w tym sposób podejmowania decyzji, obecne procesy w firmie czy oferowane produkty.

Czego się dowiesz z książki „Potęga eksperymentowania”?

  • Jak wygląda fascynująca, nierzadko przewrotna historia rewolucji eksperymentalnej?
  • Jaką rolę odgrywają eksperymenty w biznesie? Dlaczego warto je przeprowadzać?
  • Jak eksperymenty pozwalają przewidzieć i zrozumieć zachowania użytkowników naszych produktów i usług?
  • Jakich lekcji, błędów i najlepszych praktyk możemy uczyć się od firm jak Airbnb, Uber i eBaya?
  • Jak podejmować dobre decyzje na podstawie danych i wniosków płynących z eksperymentów?
  • Jak NIE przeprowadzać i intepretować eksperymentów w biznesie?
Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia@ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

Firma kurierska 0 zł
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Nasi klienci wybrali także