Wydawnictwo: | Ican Institute |
Kod: | TO3194 |
ISBN: | 9788396650665 |
Data premiery: | 2023 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 224 |
Potęga eksperymentowania. Podejmowanie decyzji w świecie, którym rządzą dane
Potęga eksperymentowania. Podejmowanie decyzji w świecie, którym rządzą dane
Czas na eksperyment! Zainspiruj się doświadczeniami największych firm i zacznij śmiało eksperymentować w biznesie – z sukcesami!
Dlaczego warto eksperymentować w biznesie? Chociażby dlatego, żeby podobnie jak eBay nie tracić 50 milionów dolarów rocznie na zbędne działania. Eksperyment amerykańskiego giganta z reklamami w Google pokazał, że jego strategia reklamowa była okropnym marnotrawstwem pieniędzy, opartym na błędnych założeniach. Testy pozwoliłby eBay’owi zdiagnozować błąd w ich podejściu i opracować nowe, efektywniejsze rozwiązanie.
Książka „Potęga eksperymentowania” dostarczy Ci opracowanych naukowo wskazówek, jak mądrze eksperymentować. „W trakcie lektury tej książki czytelnik bliżej zapozna się z rodzajami eksperymentów przeprowadzanych przez firmy i rządy – oraz podejmowanymi na ich podstawie decyzjami. W całej książce będziemy też przedstawiać wnioski, jakie można wysnuć z eksperymentów, oraz podpowiemy, gdzie i kiedy są one najbardziej użyteczne” – piszą we wstępie Michael Luca i Max H. Bazerman, autorzy książki.
Na przykładzie firm takich, jak Alibaba, Uber, eBay, Airbnb i StubHub autorzy pokazują, jak przeprowadzać eksperymenty i wyciągać z nich wnioski, by lepiej zrozumieć zachowania klientów i przewidzieć, jak nowe pomysły oraz zmiany w produktach i usługach wpłyną na użytkowników. Udowadniają także, jak testy prowadzone z udziałem organizacji i wewnątrz nich pomagają uzyskać nowe spojrzenie na biznes, w tym sposób podejmowania decyzji, obecne procesy w firmie czy oferowane produkty.
Czego się dowiesz z książki „Potęga eksperymentowania”?
- Jak wygląda fascynująca, nierzadko przewrotna historia rewolucji eksperymentalnej?
- Jaką rolę odgrywają eksperymenty w biznesie? Dlaczego warto je przeprowadzać?
- Jak eksperymenty pozwalają przewidzieć i zrozumieć zachowania użytkowników naszych produktów i usług?
- Jakich lekcji, błędów i najlepszych praktyk możemy uczyć się od firm jak Airbnb, Uber i eBaya?
- Jak podejmować dobre decyzje na podstawie danych i wniosków płynących z eksperymentów?
- Jak NIE przeprowadzać i intepretować eksperymentów w biznesie?
ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
Polska
Firma kurierska | 0 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Data premiery: 10.05.2019
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 358

Data premiery: 08.11.2019
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 472

Data premiery: 31.05.2024
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 288

Format: 13.5x20.5cm
Ilość stron: 236

Data premiery: 01.03.2024
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 208
