Autor: | Michael Schrage |
Wydawnictwo: | Ican Institute |
Kod: | TO541 |
ISBN: | 9788395973277 |
Data premiery: | 2021 |
Siła rekomendacji. Jak Amazon, Netflix i Spotify skutecznie angażują uwagę użytkowników
Siła rekomendacji. Jak Amazon, Netflix i Spotify skutecznie angażują uwagę użytkowników, Michael Schrage
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili również… czyli jak działają systemy rekomendacji i dlaczego tak bardzo je lubimy?
Amazon wie już, jakie książki i artykuły gospodarstwa domowego lubimy i chętnie poleci nam ich jeszcze więcej. YouTube i TikTok zawsze mają w zanadrzu kolejne nagranie, które chcielibyśmy obejrzeć, natomiast Netflix przeanalizował już gruntownie nasze sympatie filmowe i potrafi zasugerować dzieła, które nam się niemal na pewno spodobają – choć sami o nich nie pomyśleliśmy.
W coraz większym stopniu technologie zapewniają nam lepsze, szybsze, inteligentniejsze i bardziej spersonalizowane porady niż członkowie naszych rodzin czy bliscy przyjaciele. Jak to możliwe? Michael Schrage, ekspert zajmujący się innowacyjnymi technologiami, wyjaśnia w tej książce, na czym polega działanie systemów rekomendacji, ujawnia technologie, które za nimi stoją, a także pokazuje ich biznesowe znaczenie i zastosowania. Przedstawia też krótkie, ale wnikliwe studia przypadków: cyfrowego serwisu muzycznego Spotify, firmy ByteDance, właściciela serwisu TikTok, oraz internetowego stylisty Stitch Fix.
Autor zastanawia się również nad przyszłością systemów rekomendacji: czy pozostawią nas rozczarowanych i uzależnionych od prostych podpowiedzi, czy też pomogą nam odkrywać świat i nas samych – w nowatorski i nieoczekiwany sposób?
Z lektury książki Michaela Schrage’a dowiesz się:
- Co w dzisiejszym, cyfrowym świecie znaczą dla użytkowników rady i rekomendacje?
- Jak działają nowoczesne systemy rekomendacji – połączenie aspektów psychologicznych z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji
- Czym są silniki rekomendacji – co je charakteryzuje i jak przebiegał ich rozwój do dnia dzisiejszego?
- 5 zasad organizacyjnych przesądzających o sukcesie silników rekomendacji: porada, świadomość, ocena, odpowiedzialność, podmiotowość
- Jak ekonomia behawioralna wpływa na projektowanie i wdrażanie systemów rekomendacji?
- Sposób przedstawiania rekomendacji a doświadczenia i wrażenia użytkowników – 3 studia przypadków globalnych liderów (Spotify, ByteDance, Stitch Fix)
- Dlaczego niedocenienie siły rekomendacji może być poważnym błędem dla biznesu?
- Jaka jest przyszłość rekomendacji – co jeszcze algorytmy mogą polecać oprócz książek, piosenek, filmów i innych produktów?
ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
Polska
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.