Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Autor: Jones Robert
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod: 22089301475KS
ISBN: 9788381428200
Numer wydania: 1
Ilość stron: 156
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która ... Zobacz cały opis

Branding Krótkie Wprowadzenie 29, Jones Robert

> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Jones Robert
Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO

Jana Matejki 34A
90-237 Łódź Polska

Kontakt

E-mail: wydawnictwo.biuro@uni.lodz.pl

Telefon: 42 235 01 65

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Kurier DPD od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: