Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku

Autor: Ślęzak Piotr
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Kod: 44137B01549KS
ISBN: 9788383902326
Ilość stron: 252
W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub ... Zobacz cały opis

Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku, Ślęzak Piotr

W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną. Z opracowania dowiesz się: • jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku, • kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim, • czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym, • kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku, • czym jest „kradzież” wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji. Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie). Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.

Ślęzak Piotr
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Wolters Kluwer Polska Sp. Z o.o.

ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com

Telefon: 801 04 45 45

Firma kurierska 0 zł
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę: