Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawnictwo: NIEOCZYWISTE
Kod: TO89688
ISBN: 9788363391959
Ilość stron: 216
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z ... Zobacz cały opis
Powiadom

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. „Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: – oczarować klientów jakością obsługi, – kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, – postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, – zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, – radzić sobie z kłopotliwymi klientami. Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta

Świstaka 8
05-500 Siedliska Polska

Kontakt

E-mail: wydawnictwo@nieoczywiste.pl

Telefon: 605764815

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Nasi klienci wybrali także