Autor: | Praca Zbiorowa |
Wydawnictwo: | Grupa Marketer |
Kod: | TO2843 |
ISBN: | 9788395140136 |
Data premiery: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 290 |
E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online
E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online, Praca Zbiorowa
Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online?
Książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.
Autorzy książki – właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce.
W publikacji znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli sklepów internetowych, m.in.:
Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie?
Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?
Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?
Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie?
Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B?
Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?
Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć w polskich e-sklepach?
Uwaga! 290 stron sprawdzonej wiedzy!
Książka zawiera tylko dwie ilustracje – leniwca, który skończył medycynę oraz kota w jacuzzi z kawy.
Co znajdziesz w książce?
5 przepisów na najlepszy e-sklep
Czy na rynku jest jeszcze miejsce na kolejny e-sklep? Jak sprawić, aby klienci go pokochali, i wyróżnić się spośród konkurencji? Sprawdzamy, co to znaczy, że jakiś sklep internetowy jest najlepszy na świecie, czy istnieje na niego uniwersalny przepis i jakich składników użyć, żeby go stworzyć.
51 praktycznych lekcji e-commerce
Przedstawiamy odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków: jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie, jak dzięki automatyzacji usprawnić e-sklep, jak dbać o klientów, dla kogo jest sprzedaż na Amazonie i jakie popularne zagranicą rozwiązania warto wdrożyć.
Cenne rady od 45 autorów – praktyków
Do współpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.
20 prezentacji e-sklepów od kulis
Pokazujemy kalejdoskop polskiego e-handlu. Przedstawiamy informacje o najefektywniejszych działaniach i kanałach sprzedaży, najlepiej konwertujących usprawnieniach w 20 polskich sklepach internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż.
Dlaczego warto?
Oszczędzisz czas i pieniądze
Przeczytasz 51 cennych lekcji, w których znajdziesz wskazówki, które uchronią Cię przed popełnieniem często kosztownych błędów i pomogą stworzyć e-sklep, który pokochają klienci.
Praktyczne porady od ikomersiaków dla ikomersiaków
Zyskasz dostęp do cennej wiedzy praktyków e-commerce Sprawdzisz, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.
Odkryjesz sprawdzone rozwiązania
Poznasz przetestowane przez liderów branży narzędzia i dowiesz się, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.
Poznasz najnowsze trendy
Dowiesz się, jakie trendy rynkowe w e-commerce warto obserwować i jakie popularne zagranicą rozwiązania wdrożyć.
Książka od redakcji „E-commerce w Praktyce”
Poradnik został przygotowany przez redakcję czasopisma „E-commerce w Praktyce”, które ukazuje się na rynku od 2017 r. i jest cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz przystępną formę prezentacji materiałów. Każde wydanie kwartalnika to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o e-commerce, dzięki której poznasz najnowsze trendy i narzędzia oraz rozwiniesz i zwiększysz sprzedaż online.
Do współpracy przy książce E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.
Kalejdoskop polskiego e-handlu
Ciekawe działania, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają przedstawiciele sklepów internetowych:
AMW, Answear.com, Chocolissimo.pl, Coffeedesk.pl, CzasKawy.pl, Decathlon.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl, Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, Morele.net, napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl, TIM.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl.
Cennymi wskazówkami dzielą się:
- Jakub Gierszyński dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA
- Marcin Janczewski współzałożyciel sklepu DrTusz.pl
- Paweł Mielczarek entuzjasta sprzedaży na Allegro i autor bloga vSprint.pl
- Michał Wojas e-commerce manager w firmie Wojas SA
- Paulina Wardęga CMO w firmie Coffeedesk
- Mateusz Juja współwłaściciel sklepów internetowych Pomadziarz.pl oraz NajlepszyBarber.pl
- Tomasz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce w grupie Szkla.com SA, współwłaściciel sklepu internetowego www.CzasKawy.pl
- Konrad Zach CEO agencji thinkHUB, head of e-commerce w OEX24.com, pomysłodawca i twórca wydarzenia „kawka o eCommerce”
- Sebastian Muliński COO platformy dla sklepów internetowych IdoSell Shop
- Justyna Dziegieć chief digital oficer w firmie Burda International Poland
- Michał Pieprzak konsultant e-commerce, twórca bloga Ekomersiak.pl
- Adam Jankowiak e-commerce manager w Chocolissimo
- Mariusz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce marki Lancerto
- Rafał Mróz twórca WykorzystajTo.pl, prowadzący szkolenia sprzedażowe i z obsługi klientów w e-commerce
- Wojciech Tomaszewski chief marketing & e-commerce officer sklepu Answear.com
- Łukasz Bojar wiceprezes i członek zarządu firmy Senetic SA
- Natalia Chrobak kierownik zespołu PPC w Morele.net
- Anna Karczewska senior marketing – expert w imoje ING Bank Śląski
- Mateusz Zemczak e-commerce manager w imoje ING Bank Śląski
- Paulina Władzińska social media specialist w firmie Coffeedesk
- Natalia Kryger specjalistka ds. marketingu w firmie notiOne
- Małgorzata Weber rzecznik prasowy Agencji Mienia Wojskowego
- Katarzyna Pura dyrektor ds. marketingu w supermarkecie Bdsklep.pl
- Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff współzałożycielka sklepu TULsie.pl
- Antonina Grzelak PR & marketing manager firmy notiOne
- Martyna Głowińska menedżer ds. marketingu i PR w Grupie Domodi
- Joanna Błaszczok product manager fashion w Grupie Domodi
- Wojciech Zarzeka e-commerce manager w firmie RGB Elektronika
- Wojciech Zięba dyrektor e-commerce i omnichannelu w firmie Decathlon Polska
- Paweł Koperdowski product manager w Grupie Domodi
- Cyprian Iwuć właściciel marki Rainbow Socks i sklepu SkarpetkoweLove.pl
- Filip Jaraczewski współzałożyciel firmy napo gloves
- Martin Soboń współzałożyciel firmy napo gloves
- Paweł Fornalski założyciel i prezes spółki IAI
- Barbara Matkowska-Włosek dyrektor marketingu spółki TIM SA
- Bartosz Pilch dyrektor e-commerce i marketingu firmy SIG
- Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk radca prawny w kancelarii MyLo | Pogoda Gładki Grzesiek sp.k.
- Bartłomiej Serafinowicz adwokat w kancelarii Lawmore
- Wojciech Herra sprzedawca, menedżer i trener sprzedaży
Grupa Marketer Sp. z o.o
Stefczyka 32 lok 5
20-151 Lublin
Polska
Kontakt
E-mail: sklep@marketerplus.pl
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
Kurier DPD | od 14 zł |
Kurier Inpost | od 14 zł |
Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
Firma kurierska | od 14 zł |
Firma kurierska DHL | od 14 zł |
Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Data premiery: 2017
Oprawa: twarda

Data premiery: 20.09.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 240

Data premiery: 26.07.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 592

Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny

Data premiery: 29.09.2017
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132

Data premiery: 2019
Format: 152 x 227 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272

Data premiery: 30.08.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 240

Data premiery: 24.11.2017
Format: 158 mm x 233 mm
Ilość stron: 136

Data premiery: 18.10.2024
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 573

Data premiery: 27.09.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 328

Data premiery: 29.03.2022
Format: 145 mm x 215 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400

Data premiery: 09.09.2016
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 250
