E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online

Autor: Praca Zbiorowa
Wydawnictwo: Grupa Marketer
Kod: TO2843
ISBN: 9788395140136
Data premiery: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 290
Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki ... Zobacz cały opis

E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online, Praca Zbiorowa

Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online?

Książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.

Autorzy książki – właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce.

W publikacji znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli sklepów internetowych, m.in.:

Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie?
Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?
Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?
Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie?
Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B?
Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?
Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć w polskich e-sklepach?
Uwaga! 290 stron sprawdzonej wiedzy! 
Książka zawiera tylko dwie ilustracje – leniwca, który skończył medycynę oraz kota w jacuzzi z kawy.

Co znajdziesz w książce?
5 przepisów na najlepszy e-sklep

Czy na rynku jest jeszcze miejsce na kolejny e-sklep? Jak sprawić, aby klienci go pokochali, i wyróżnić się spośród konkurencji? Sprawdzamy, co to znaczy, że jakiś sklep internetowy jest najlepszy na świecie, czy istnieje na niego uniwersalny przepis i jakich składników użyć, żeby go stworzyć.

51 praktycznych lekcji e-commerce

Przedstawiamy odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków: jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie, jak dzięki automatyzacji usprawnić e-sklep, jak dbać o klientów, dla kogo jest sprzedaż na Amazonie i jakie popularne zagranicą rozwiązania warto wdrożyć.

Cenne rady od 45 autorów – praktyków

Do współpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.

20 prezentacji e-sklepów od kulis

Pokazujemy kalejdoskop polskiego e-handlu. Przedstawiamy informacje o najefektywniejszych działaniach i kanałach sprzedaży, najlepiej konwertujących usprawnieniach w 20 polskich sklepach internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż.

Dlaczego warto?
Oszczędzisz czas i pieniądze

Przeczytasz 51 cennych lekcji, w których znajdziesz wskazówki, które uchronią Cię przed popełnieniem często kosztownych błędów i pomogą stworzyć e-sklep, który pokochają klienci.

Praktyczne porady od ikomersiaków dla ikomersiaków

Zyskasz dostęp do cennej wiedzy praktyków e-commerce Sprawdzisz, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Odkryjesz sprawdzone rozwiązania

Poznasz przetestowane przez liderów branży narzędzia i dowiesz się, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Poznasz najnowsze trendy

Dowiesz się, jakie trendy rynkowe w e-commerce warto obserwować i jakie popularne zagranicą rozwiązania wdrożyć.

Książka od redakcji „E-commerce w Praktyce”
Poradnik został przygotowany przez redakcję czasopisma „E-commerce w Praktyce”, które ukazuje się na rynku od 2017 r. i jest cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz przystępną formę prezentacji materiałów. Każde wydanie kwartalnika to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o e-commerce, dzięki której poznasz najnowsze trendy i narzędzia oraz rozwiniesz i zwiększysz sprzedaż online.

Do współpracy przy książce E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.

Kalejdoskop polskiego e-handlu
Ciekawe działania, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają przedstawiciele sklepów internetowych:

AMW, Answear.com, Chocolissimo.pl, Coffeedesk.pl, CzasKawy.pl, Decathlon.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl, Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, Morele.net, napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl, TIM.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl.

Cennymi wskazówkami dzielą się:

  • Jakub Gierszyński dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA
  • Marcin Janczewski współzałożyciel sklepu DrTusz.pl
  • Paweł Mielczarek entuzjasta sprzedaży na Allegro i autor bloga vSprint.pl
  • Michał Wojas e-commerce manager w firmie Wojas SA
  • Paulina Wardęga CMO w firmie Coffeedesk
  • Mateusz Juja współwłaściciel sklepów internetowych Pomadziarz.pl oraz NajlepszyBarber.pl
  • Tomasz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce w grupie Szkla.com SA, współwłaściciel sklepu internetowego www.CzasKawy.pl
  • Konrad Zach CEO agencji thinkHUB, head of e-commerce w OEX24.com, pomysłodawca i twórca wydarzenia „kawka o eCommerce”
  • Sebastian Muliński COO platformy dla sklepów internetowych IdoSell Shop
  • Justyna Dziegieć chief digital oficer w firmie Burda International Poland
  • Michał Pieprzak konsultant e-commerce, twórca bloga Ekomersiak.pl
  • Adam Jankowiak e-commerce manager w Chocolissimo
  • Mariusz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce marki Lancerto
  • Rafał Mróz twórca WykorzystajTo.pl, prowadzący szkolenia sprzedażowe i z obsługi klientów w e-commerce
  • Wojciech Tomaszewski chief marketing & e-commerce officer sklepu Answear.com
  • Łukasz Bojar wiceprezes i członek zarządu firmy Senetic SA
  • Natalia Chrobak kierownik zespołu PPC w Morele.net
  • Anna Karczewska senior marketing – expert w imoje ING Bank Śląski
  • Mateusz Zemczak e-commerce manager w imoje ING Bank Śląski
  • Paulina Władzińska social media specialist w firmie Coffeedesk
  • Natalia Kryger specjalistka ds. marketingu w firmie notiOne
  • Małgorzata Weber rzecznik prasowy Agencji Mienia Wojskowego
  • Katarzyna Pura dyrektor ds. marketingu w supermarkecie Bdsklep.pl
  • Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff współzałożycielka sklepu TULsie.pl
  • Antonina Grzelak PR & marketing manager firmy notiOne
  • Martyna Głowińska menedżer ds. marketingu i PR w Grupie Domodi
  • Joanna Błaszczok product manager fashion w Grupie Domodi
  • Wojciech Zarzeka e-commerce manager w firmie RGB Elektronika
  • Wojciech Zięba dyrektor e-commerce i omnichannelu w firmie Decathlon Polska
  • Paweł Koperdowski product manager w Grupie Domodi
  • Cyprian Iwuć właściciel marki Rainbow Socks i sklepu SkarpetkoweLove.pl
  • Filip Jaraczewski współzałożyciel firmy napo gloves
  • Martin Soboń współzałożyciel firmy napo gloves
  • Paweł Fornalski założyciel i prezes spółki IAI
  • Barbara Matkowska-Włosek dyrektor marketingu spółki TIM SA
  • Bartosz Pilch dyrektor e-commerce i marketingu firmy SIG
  • Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk radca prawny w kancelarii MyLo | Pogoda Gładki Grzesiek sp.k.
  • Bartłomiej Serafinowicz adwokat w kancelarii Lawmore
  • Wojciech Herra sprzedawca, menedżer i trener sprzedaży
Praca Zbiorowa
Producent / Podmiot odpowiedzalny

Grupa Marketer Sp. z o.o

Stefczyka 32 lok 5
20-151 Lublin Polska

Kontakt

E-mail: sklep@marketerplus.pl

DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy od 9.99 zł
InPost Paczkomat 24/7 od 13 zł
Kurier DPD od 14 zł
Kurier Inpost od 14 zł
Punkt DHL Parcelshop od 14 zł
Firma kurierska od 14 zł
Firma kurierska DHL od 14 zł
Darmowa dostawa od 159 zł

Brak ocen.

Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię, komentarz lub ocenę:
Nasi klienci wybrali także