Zarządzanie

Kategoria:
Format:
Sortuj:
Na stronie:
- 20%
ISBN: 9788382104370
Data premiery: 2024-09-11
Format: 205mm x 140mm
Ilość stron: 368
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Produkt niedostępny
- 28%
ISBN: 9788320825350
Ilość stron: 266
Zarządzanie wiedzą inżynierską
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 19%
ISBN: 9788382702910
Ilość stron: 438
Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa z perspektywy gospodarki obiegu zamkniętego
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 19%
ISBN: 9788382702897
Ilość stron: 190
Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788381028394
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 190
Zarządzanie jakością w usługach publicznych (Wyd. IV)
ISBN: 9788383584386
Ilość stron: 392
Zarządzanie kompetencjami
Produkt niedostępny
- 25%
ISBN: 9788320825923
Ilość stron: 320
Druga twarz trzeciego sektora. Współczesne wyzwania zarządzania organizacjami pozarządowymi
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 19%
ISBN: 9788382703085
Ilość stron: 158
Innowacyjne zarządzanie
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381028516
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 324
Bariery zarządzania kapitałem ludzkim w szpitalach publicznych w Polsce (wyd. II)
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788381028608
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 330
Wielowymiarowe podejście do zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie (wyd. II)
- 25%
ISBN: 9788381028226
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 354
Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość (wyd. II zmienione)
- 25%
ISBN: 9788320825992
Ilość stron: 164
Audyt narzędzi Lean Management
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381028752
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 226
Zarządzanie portami jachtowymi w aspekcie zrównoważonej turystyki żeglarskiej
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381028837
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 220
Miasto-idea. Nowe podejście do gospodarowania zasobami miasta. Wyd. II
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381028110
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 156
Zarządzanie ludźmi wobec wyzwań technologicznych i społeczno-demograficznych
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381028127
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 128
Kontekst i instrumenty współczesnego zarządzania zasobami ludzkimi
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 25%
ISBN: 9788381028875
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 222
Kreatywność w zespole projektowym. Aspekty zarządcze
ISBN: 9788381027991
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 298
Zarządzanie procesami zakupowymi w przedsiębiorstwie
- 28%
ISBN: 9788320826265
Ilość stron: 156
Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekon
- 42%
ISBN: 9788366395619
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 134
Zarządzanie ryzykiem podatkowym
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 42%
ISBN: 9788366395398
Format: 23.5x16.5cm
Ilość stron: 168
Organizacyjne wyzwania wobec zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi
ISBN: 9788323354031
Format: 15.8x23.5cm
Ilość stron: 432
Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko)
Produkt niedostępny
- 25%
ISBN: 9788381028905
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 158
Zarządzanie zmianą w podmiotach leczniczych. Technologie, innowacyjność, konkurencyjność
- 19%
ISBN: 9788382703580
Ilość stron: 218
Przywództwo pozytywne
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Aktualności

10 zasad, które mają pomóc w skróceniu tygodnia pracy

16.08.2024
Timothy Ferriss w swojej bestsellerowej książce "4-godzinny tydzień pracy" przedstawia szereg narzędzi i metod, które mają pomóc zerwać z tradycyjnym stylem życia opartym na ciągłej pracy i odraczanej przyjemności. Zamiast podążać utartymi schematami, Ferriss proponuje nowe, innowacyjne podejście, które pozwala na osiągnięcie większej efektywności, wolności i satysfakcji z życia. W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się 10 zasadom, którym autor poświęca jeden z pierwszych rozdziałów swojej książki.

Firmowe www: przestań mówić, zacznij rozmawiać

12.08.2024
Marketing konwersacyjny to podejście, które skupia się na prowadzeniu indywidualnych rozmów z klientami za pomocą takich kanałów, jak czaty i chatboty. Jest to jeden z elementów metody TAYA, którą Marcus Sheridan opisuje w swojej książce "Co chce wiedzieć klient". TAYA, czyli "They Ask, You Answer", pomaga spojrzeć na nasze usługi lub produkty oczami klienta i dostarczyć mu dokładnie tych informacji, których potrzebuje w procesie decyzji i zakupu.

Najbrzydsze słowo świata: feedback

29.07.2024
Feedback to jeden z najbardziej wyśmiewanych procesów w biznesie. Internauci w niezliczonych memach doceniają zarówno brak umiejętności dawania, jak i odbierania feedbacku. Tymczasem kryjąca się w nim informacja o tym, jak inni postrzegają naszą pracę, jest bezcenną wiedzą dla każdego, kto chce się rozwijać.