Książki o marketingu, które inspirują

Marketing posiada kilka ważnych celów, które są ze sobą bezpośrednio związane. Należy do nich przede wszystkim pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Marketing skupia się na zarządzaniu przynoszącymi zysk relacjami z klientem, starając się bez przerwy zwiększać jego satysfakcję i poczucie lojalności, poprzez zaspokajanie potrzeb konsumenckich.

Jakie są najlepsze książki o marketingu?

Internet był jednym z czynników, które w ogromnym stopniu pozwoliły na rozwój marketingu. Tym samym e-marketing, w tym również content marketing, stał się jego kluczowym trzonem, który wciąż rozgałęzia się w oparciu o nowe technologie i narzędzia. Książka E-marketing  G. Mazurka ukazuje najważniejsze strategie e-marketingu, sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży przez inernet. Dzięki niej dowiedzieć możemy się w jaki sposób wypromować nasz biznes online, czerpać korzyści z content marketingu i cieszyć się kolejnymi zyskami z nowego źródła.

Marketing – książki, które warto przeczytać

Każde pokolenie w końcu zostaje zastąpione kolejnym, z nowymi pomysłami, planami i wizją. Zmiany pokoleniowe wpływają nie tylko na pracę, ale również na wymagania i podejście klientów, do których musimy dostosowywać się, jeśli chcemy, by nasze zyski wciąż rosły. Tworzy to również problemy z dotarciem ze swoimi produktami do całego rynku. Analiza tej tematyki poruszona została w książce Marketing 5.0. P. Kotlera. Autor analizuje również nowe modele biznesowe współczesnego świata oraz wpływ wciąż rozwijającej się technologii i cywilizacji na marketing i obecne realia. Jego rady można skutecznie wykorzystać w odniesieniu do własnego biznesu w celu jego efektywnego i zadowalającego rozwoju.

Podręczniki do marketingu

Podręczniki do marketingu zostały stworzone z myślą o studentach zainteresowanych problematyką marketingową, uczących się na kierunkach związanych z zarządzaniem oraz ekonomią. Podręcznik Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod redakcją L. Garbarskiego i M. Krzyżanowskiej wprowadza w strategie marketingowe oraz uczy wykorzystania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych. Przedstawia również znaczenie marketingu, opierając się na wypowiedziach wybitnych praktyków gospodarczych, wprowadzając w świat nie tylko teorii, ale również praktyki, co jest bardzo dobrą podstawą do zrozumienia tej dziedziny.

W tej kategorii Księgarni Gruby Tom dostępne są najlepsze książki o marketingu internetowym, public relations, mediach społecznościowych, publikacje zawierające praktyczne wskazówki na temat kampanii reklamowych i wiele więcej. Dowiedz się, jak sprzedawać skutecznie, budować silną markę, lepiej dotrzeć do klienta, czerpiąc z najlepszych książek o marketingu.

 

W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki o biznesie, ekonomii i finansach, książki o zarządzaniu, książki o psychologii i wiele więcej.

Kategoria:
Format:
Sortuj:
Na stronie:
- 28%
ISBN: 9788382314779
Data premiery: 28.03.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 224
Marketing to proste
Marketing to proste Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 28%
ISBN: 9788382314687
Data premiery: 07.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 248
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
- 39%
ISBN: 9788383382289
Format: 21.6x27.6cm
Ilość stron: 672
Marketing
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 38%
ISBN: 9788383221878
Format: 16.8x23.7cm
Ilość stron: 384
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
- 38%
ISBN: 9788328920255
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 136
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 22%
ISBN: 9788301240172
Data premiery: 17.12.2024
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350
Wpływowy content marketing
Wpływowy content marketing Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 38%
ISBN: 9788328917828
Data premiery: 2024-11-29
Format: 235mm x 156mm
Ilość stron: 384
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3
- 28%
ISBN: 9788382314960
Data premiery: 25.10.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 256
Marketing 6.0
Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
ISBN: 9788328912144
Data premiery: 2024-08-01
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 192
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
- 38%
ISBN: 9788328916470
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 160
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788379727643
Ilość stron: 204
Marketing miast i regionów
Produkt niedostępny
- 25%
ISBN: 9788381029124
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 301
Marketing doświadczeń.
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 19%
ISBN: 9788383315737
Ilość stron: 204
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788383670157
Format: 15.5x23.5cm
Ilość stron: 288
Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
- 19%
ISBN: 9788383316123
Ilość stron: 182
Multi Level Marketing
Produkt niedostępny
- 22%
ISBN: 9788301232511
Data premiery: 21.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200
Mind hacking
Mind hacking Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 22%
ISBN: 9788301233006
Data premiery: 20.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300
Semiotyka w marketingu
Semiotyka w marketingu Jak badać znaki, symbole i kody rynku
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 28%
ISBN: 9788381754590
Data premiery: 27.01.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 522
Marketing
Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
ISBN: 9788366402911
Ilość stron: 444
Zarządzanie silną marką
Produkt niedostępny
- 25%
ISBN: 9788381026765
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 238
Personal Branding Świadome kształtowanie wizerunku
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788381025638
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 340
Nowe 4P marketingu
Produkt niedostępny
ISBN: 9788381026109
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 337
Marketing usług zdrowotnych
Produkt niedostępny
ISBN: 9788381026802
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 148
Marketing relacji Teoria i praktyka
Produkt niedostępny
ISBN: 9788381027014
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Aktualności

Techniki argumentacji w reklamie i sprzedaży - Iluzja wyboru - czyli jak kupujemy

11.02.2025
Wykorzystanie irracjonalności. Psychologiczne triki sprzedaży i perswazji w marketingu. - Jesteśmy irracjonalni w naszych decyzjach, na całe szczęście.

Jak wzbudzać ciekawość i angażować odbiorców?

14.10.2024
Dlaczego ludzie potrafią godzinami oglądać przeciętne filmy, tylko po to, by dowiedzieć się, jak się skończą? Dlaczego nie możemy oderwać się od powieści kryminalnych, zanim nie odkryjemy, kto jest mordercą? To proste – nasza ciekawość wynika z poczucia braku wiedzy. Profesor George Loewenstein opisał to zjawisko jako teorię luki informacyjnej. Gdy wiemy, że czegoś nie wiemy, pojawia się naturalna potrzeba wypełnienia tej luki.

Emocje w marketingu muszą współgrać z motywacją zakupową

27.09.2024
Emocje od dawna były uznawane za istotny element skutecznej komunikacji marketingowej. Wydaje się, że to one budują relacje z konsumentami i pomagają firmom wyróżniać się na rynku. Jednak Phil Barden w swojej książce "Odkoduj. Pułapki myślenia w biznesie" przekonuje, że same emocje to za mało, by skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się jego teoriom. Jakie jego zdaniem popełniamy błędy i jak możemy je naprawić?