Książki o marketingu, które inspirują

Marketing posiada kilka ważnych celów, które są ze sobą bezpośrednio związane. Należy do nich przede wszystkim pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Marketing skupia się na zarządzaniu przynoszącymi zysk relacjami z klientem, starając się bez przerwy zwiększać jego satysfakcję i poczucie lojalności, poprzez zaspokajanie potrzeb konsumenckich.

Jakie są najlepsze książki o marketingu?

Internet był jednym z czynników, które w ogromnym stopniu pozwoliły na rozwój marketingu. Tym samym e-marketing, w tym również content marketing, stał się jego kluczowym trzonem, który wciąż rozgałęzia się w oparciu o nowe technologie i narzędzia. Książka E-marketing  G. Mazurka ukazuje najważniejsze strategie e-marketingu, sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży przez inernet. Dzięki niej dowiedzieć możemy się w jaki sposób wypromować nasz biznes online, czerpać korzyści z content marketingu i cieszyć się kolejnymi zyskami z nowego źródła.

Marketing – książki, które warto przeczytać

Każde pokolenie w końcu zostaje zastąpione kolejnym, z nowymi pomysłami, planami i wizją. Zmiany pokoleniowe wpływają nie tylko na pracę, ale również na wymagania i podejście klientów, do których musimy dostosowywać się, jeśli chcemy, by nasze zyski wciąż rosły. Tworzy to również problemy z dotarciem ze swoimi produktami do całego rynku. Analiza tej tematyki poruszona została w książce Marketing 5.0. P. Kotlera. Autor analizuje również nowe modele biznesowe współczesnego świata oraz wpływ wciąż rozwijającej się technologii i cywilizacji na marketing i obecne realia. Jego rady można skutecznie wykorzystać w odniesieniu do własnego biznesu w celu jego efektywnego i zadowalającego rozwoju.

Podręczniki do marketingu

Podręczniki do marketingu zostały stworzone z myślą o studentach zainteresowanych problematyką marketingową, uczących się na kierunkach związanych z zarządzaniem oraz ekonomią. Podręcznik Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod redakcją L. Garbarskiego i M. Krzyżanowskiej wprowadza w strategie marketingowe oraz uczy wykorzystania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych. Przedstawia również znaczenie marketingu, opierając się na wypowiedziach wybitnych praktyków gospodarczych, wprowadzając w świat nie tylko teorii, ale również praktyki, co jest bardzo dobrą podstawą do zrozumienia tej dziedziny.

W tej kategorii Księgarni Gruby Tom dostępne są najlepsze książki o marketingu internetowym, public relations, mediach społecznościowych, publikacje zawierające praktyczne wskazówki na temat kampanii reklamowych i wiele więcej. Dowiedz się, jak sprzedawać skutecznie, budować silną markę, lepiej dotrzeć do klienta, czerpiąc z najlepszych książek o marketingu.

 

W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki o biznesie, ekonomii i finansach, książki o zarządzaniu, książki o psychologii i wiele więcej.

Kategoria:
Format:
Sortuj:
Na stronie:
Marketing to proste
Marketing to proste Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
Autorzy: Donald Miller
Data premiery: 28.03.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 224
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Autorzy: Richard Shotton
Data premiery: 07.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 248
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Marketing
Autorzy: Kotler Philip , Keller Kevin Lane , Chernev Alexander
Format: 21.6x27.6cm
Ilość stron: 672
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
Autorzy: Koziarz Marta , Marzec Krzysztof , Trzósło Tomasz
Format: 16.8x23.7cm
Ilość stron: 384
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Autorzy: Kokoszka-Lassota Dagmara
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 136
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Wpływowy content marketing
Wpływowy content marketing Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
Autorzy: Purna Virji
Data premiery: 17.12.2024
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3
Autorzy: Jarek Szczepański
Data premiery: 2024-11-29
Format: 235mm x 156mm
Ilość stron: 384
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Marketing 6.0
Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna
Autorzy: Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
Data premiery: 25.10.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 256
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Autorzy: Michał Szermelek
Data premiery: 2024-08-01
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 192
Produkt niedostępny
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autorzy: Tkaczyk Paweł
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 160
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Marketing miast i regionów
Autorzy: Gracz Leszek , Ostrowska Izabela , Rudewicz Jacek
Ilość stron: 204
Produkt niedostępny
Marketing doświadczeń.
Autorzy: Boguszewicz-Kreft Monika
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 301
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Autorzy: Le Viet-Błaszczyk Milena
Ilość stron: 204
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
Autorzy: Rajamannar Raja
Format: 15.5x23.5cm
Ilość stron: 288
Produkt niedostępny
Multi Level Marketing
Autorzy: Wadlewski Aron Axel
Ilość stron: 182
Produkt niedostępny
Mind hacking
Mind hacking Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
Autorzy: Marcin Cichocki
Data premiery: 21.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Semiotyka w marketingu
Semiotyka w marketingu Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Autorzy: Krzysztof Polak , Marzena Żurawicka
Data premiery: 20.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Marketing
Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Data premiery: 27.01.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 522
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Zarządzanie silną marką
Ilość stron: 444
Produkt niedostępny
Personal Branding Świadome kształtowanie wizerunku
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 238
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Nowe 4P marketingu
Autorzy: Dryl Wioleta , Dryl Tomasz , Kęprowska Urszula
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 340
Produkt niedostępny
Marketing usług zdrowotnych
Autorzy: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 337
Produkt niedostępny
Marketing relacji Teoria i praktyka
Autorzy: Mitręga Maciej
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 148
Produkt niedostępny
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autorzy: Rogala Anna , Pilarczyk Bogna
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296
Produkt niedostępny
Aktualności

Techniki argumentacji w reklamie i sprzedaży - Iluzja wyboru - czyli jak kupujemy

11.02.2025
Wykorzystanie irracjonalności. Psychologiczne triki sprzedaży i perswazji w marketingu. - Jesteśmy irracjonalni w naszych decyzjach, na całe szczęście.

Jak wzbudzać ciekawość i angażować odbiorców?

14.10.2024
Dlaczego ludzie potrafią godzinami oglądać przeciętne filmy, tylko po to, by dowiedzieć się, jak się skończą? Dlaczego nie możemy oderwać się od powieści kryminalnych, zanim nie odkryjemy, kto jest mordercą? To proste – nasza ciekawość wynika z poczucia braku wiedzy. Profesor George Loewenstein opisał to zjawisko jako teorię luki informacyjnej. Gdy wiemy, że czegoś nie wiemy, pojawia się naturalna potrzeba wypełnienia tej luki.

Emocje w marketingu muszą współgrać z motywacją zakupową

27.09.2024
Emocje od dawna były uznawane za istotny element skutecznej komunikacji marketingowej. Wydaje się, że to one budują relacje z konsumentami i pomagają firmom wyróżniać się na rynku. Jednak Phil Barden w swojej książce "Odkoduj. Pułapki myślenia w biznesie" przekonuje, że same emocje to za mało, by skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się jego teoriom. Jakie jego zdaniem popełniamy błędy i jak możemy je naprawić?