Książki o marketingu, które inspirują
Marketing posiada kilka ważnych celów, które są ze sobą bezpośrednio związane. Należy do nich przede wszystkim pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Marketing skupia się na zarządzaniu przynoszącymi zysk relacjami z klientem, starając się bez przerwy zwiększać jego satysfakcję i poczucie lojalności, poprzez zaspokajanie potrzeb konsumenckich.
Jakie są najlepsze książki o marketingu?
Internet był jednym z czynników, które w ogromnym stopniu pozwoliły na rozwój marketingu. Tym samym e-marketing, w tym również content marketing, stał się jego kluczowym trzonem, który wciąż rozgałęzia się w oparciu o nowe technologie i narzędzia. Książka E-marketing G. Mazurka ukazuje najważniejsze strategie e-marketingu, sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży przez inernet. Dzięki niej dowiedzieć możemy się w jaki sposób wypromować nasz biznes online, czerpać korzyści z content marketingu i cieszyć się kolejnymi zyskami z nowego źródła.
Marketing – książki, które warto przeczytać
Każde pokolenie w końcu zostaje zastąpione kolejnym, z nowymi pomysłami, planami i wizją. Zmiany pokoleniowe wpływają nie tylko na pracę, ale również na wymagania i podejście klientów, do których musimy dostosowywać się, jeśli chcemy, by nasze zyski wciąż rosły. Tworzy to również problemy z dotarciem ze swoimi produktami do całego rynku. Analiza tej tematyki poruszona została w książce Marketing 5.0. P. Kotlera. Autor analizuje również nowe modele biznesowe współczesnego świata oraz wpływ wciąż rozwijającej się technologii i cywilizacji na marketing i obecne realia. Jego rady można skutecznie wykorzystać w odniesieniu do własnego biznesu w celu jego efektywnego i zadowalającego rozwoju.
Podręczniki do marketingu
Podręczniki do marketingu zostały stworzone z myślą o studentach zainteresowanych problematyką marketingową, uczących się na kierunkach związanych z zarządzaniem oraz ekonomią. Podręcznik Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod redakcją L. Garbarskiego i M. Krzyżanowskiej wprowadza w strategie marketingowe oraz uczy wykorzystania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych. Przedstawia również znaczenie marketingu, opierając się na wypowiedziach wybitnych praktyków gospodarczych, wprowadzając w świat nie tylko teorii, ale również praktyki, co jest bardzo dobrą podstawą do zrozumienia tej dziedziny.
W tej kategorii Księgarni Gruby Tom dostępne są najlepsze książki o marketingu internetowym, public relations, mediach społecznościowych, publikacje zawierające praktyczne wskazówki na temat kampanii reklamowych i wiele więcej. Dowiedz się, jak sprzedawać skutecznie, budować silną markę, lepiej dotrzeć do klienta, czerpiąc z najlepszych książek o marketingu.
W pozostałych kategoriach Księgarni Gruby Tom dostępne są również książki o biznesie, ekonomii i finansach, książki o zarządzaniu, książki o psychologii i wiele więcej.
Data premiery: 28.03.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 224

Data premiery: 07.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 248

Format: 21.6x27.6cm
Ilość stron: 672

Format: 16.8x23.7cm
Ilość stron: 384

Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 136

Data premiery: 17.12.2024
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350

Data premiery: 2024-11-29
Format: 235mm x 156mm
Ilość stron: 384

Data premiery: 25.10.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 256

Data premiery: 2024-08-01
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 192

Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 160

Ilość stron: 204

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 301

Ilość stron: 204

Format: 15.5x23.5cm
Ilość stron: 288

Ilość stron: 182

Data premiery: 21.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200

Data premiery: 20.12.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300

Data premiery: 27.01.2023
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 522

Ilość stron: 444

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 238

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 340

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 337

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 148

Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 296
