Biznes

Kategoria:
Format:
Sortuj:
Na stronie:
Sprzedaż doradcza
Sprzedaż doradcza Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów
Autorzy: Anthony Iannarino
Data premiery: 20.09.2024
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 304
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
KTO. Najlepsza metoda zatrudniania
KTO. Najlepsza metoda zatrudniania Jak rozwiązać największy problem biznesu?
Autorzy: Geoff Smart , Randy Street
Data premiery: 02.09.2024
Format: 148 mm x 210 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Menedżer skuteczny
Menedżer skuteczny Efektywności można się nauczyć
Autorzy: Peter F. Drucker
Data premiery: 30.08.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 240
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować
Autorzy: Piotr Garlej
Data premiery: 2024-08-22
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 344
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
Autorzy: Paweł Kowalewski
Data premiery: 2024-07-03
Format: 208mm x 140mm
Ilość stron: 184
Produkt niedostępny
Strat to Action
Strat to Action Od strategii do działania
Autorzy: Alberto Bastos , Charlie Sharman
Data premiery: 28.06.2024
Format: 190 mm x 240 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 240
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Dar przywództwa
Autorzy: Mariusz Chrapko
Data premiery: 19.06.2024
Format: 155 mm x 235 mm
Oprawa: twarda
Ilość stron: 304
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Porozmawiajmy o inflacji
Porozmawiajmy o inflacji 14 odpowiedzi na najważniejsze pytania
Autorzy: Stephen D. King
Data premiery: 15.05.2024
Format: 140 mm x 215 mm
Ilość stron: 256
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Paradoks innowacji sprzedażowej. Jak wykorzystać nowoczesne metody do optymalizacji efektywności sprzedaży
Autorzy: Howard Dover
Data premiery: 2024
Oprawa: twarda
Ilość stron: 204
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Storytelling oparty na danych
Autorzy: Michał Szudejko
Data premiery: 2024-04-08
Format: 235mm x 165mm
Ilość stron: 296
Produkt niedostępny
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Autorzy: Phil Barden
Data premiery: 29.03.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 368
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Jak naprawdę działają organizacje
Jak naprawdę działają organizacje Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
Autorzy: Henry Mintzberg
Data premiery: 22.03.2024
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 368
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Kreatywność S.A.
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
Autorzy: Amy Wallace , ED CATMULL
Data premiery: 23.02.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 528
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Praktyczne zarządzanie produktami dla właścicieli produktu
Autorzy: Chris Lukassen , Robbin Schuurman
Data premiery: 2024-02-19
Format: 230mm x 170mm
Ilość stron: 462
Produkt niedostępny
Jak zacząć inwestować?
Jak zacząć inwestować? Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych
Autorzy: Michał Walendowicz
Data premiery: 16.02.2024
Format: 158 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 332
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
AI w biznesie Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
Autorzy: Skwarek Mirosław
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 216
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
Autorzy: Hill Napoleon
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 304
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Wynagrodzenie odczarowane.
Autorzy: Morawiec-Bartosik Anna
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 252
Produkt niedostępny
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić.
Autorzy: Pawlik Maciej
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 128
Produkt niedostępny
Jak nadążyć za kryptowalutami.
Autorzy: Armstrong Ben
Format: 15.8x23.5cm
Ilość stron: 232
Produkt niedostępny
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie.
Autorzy: Walendowicz Michał
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 288
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
Autorzy: Galloway Scott
Format: 13.5x21.5cm
Ilość stron: 368
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Lider 2.0
Autorzy: Stamateas Bernardo
Format: 1.0x1.0cm
Ilość stron: 240
Produkt niedostępny
Prowadź do zwycięstwa
Autorzy: Harris Carla A. , Harris Carla A.
Format: 13.5x20.5cm
Ilość stron: 244
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Aktualności

Naucz się, jak skutecznie rozwiązywać problemy w firmie

09.10.2024
Nie da się żyć bez problemów. Da się jednak nauczyć sposobów, które pomogą w ich rozwiązywaniu. I właśnie to rozwiązywanie jest jedną z lekcji, które próbuje nam dać Steven A. Silbiger w swojej książce "MBA w dziesięć dni". W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się metodzie, którą opisał. Z tego artykułu dowiesz się, jak działa ten model oraz jak wdrożyć go w praktyce, aby skutecznie rozwiązywać problemy organizacyjne.

7 zasad, które pozwolą Ci rozwijać wyobraźnię w biznesie

30.09.2024
Wyobraźnia kojarzy się przede wszystkim ze strefą artystyczną. Nie można jednak zapominać, że to właśnie ona leży u podstaw innowacyjnych rozwiązań, które stymulują rozwój biznesu. W książce "Maszyna kreatywności" Martin Reeves i Jack Fuller opisują, jak produktywnie zaskakiwać siebie i innych, aby generować nowe pomysły czy tworzyć nowe modele biznesowe. W cyklu "Gruba wiedza" przyjrzeliśmy się wiedzy, którą dzielą się z czytelnikami w jednym z rozdziałów swojej książki. Przeprowadzamy Cię przez zasady, które pomogą Ci rozwijać wyobraźnię i stymulować innowacje w Twojej firmie.

Jak badać potrzeby klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej?

25.09.2024
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i z jakich schematów rozmowy sprzedażowej korzystasz - jednym z najważniejszych etapów jest badanie potrzeb klienta. Dzięki niemu jesteś w stanie lepiej dopasować ofertę do oczekiwań rozmówcy i budować z nim trwałe relacje. Roman Kawszyn i Adam Szaran, autorzy książki "Techniki sprzedaży zdalnej", przypominają, że klient powinien być w tym procesie stroną aktywną przez 80 proc. czasu rozmowy, podczas gdy sprzedawca mówi tylko przez 20 proc. Jak to osiągnąć? W cyklu "Gruba Wiedza" przyglądamy się kilku technikom, do korzystania z których zachęcają eksperci.